Deze website maakt gebruik van cookies
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn gebruiken wij altijd functionele en analytische cookies. Dankzij functionele cookies werkt de website goed. Ze hebben ook een analytische functie. Zo maken we de website elke dag een beetje beter. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Door op 'Alle cookies toestaan' te klikken gaat u hiermee akkoord. U kunt uw cookievoorkeuren altijd weer aanpassen. Lees er meer over in ons privacybeleid en cookiebeleid.

Boonstra Warehousing

Kwaliteitsbeleidverklaring

De directie van Boonstra Holding B.V. vindt het leveren van kwaliteit erg belangrijk.

Boonstra Holding B.V. wil tegemoet komen aan de eisen, behoefte en verwachtingen van haar relevante interne en externe belanghebbenden op een zodanige wijze dat hiermee een voortdurende klanttevredenheid wordt bereikt en behouden. In dit kader is onze organisatie in kwalitatieve zin zodanig ingericht dat aan de eisen uit bovenstaande normen wordt voldaan.

Het beleid en daarvan afgeleide meetbare doelstellingen zijn mede gericht op een continue verbetering van ons businessmanagementsysteem.

We willen aantonen dat de kwaliteit van onze dienstverlening gericht is op het onderkennen van risico’s binnen onze bedrijfsprocessen, die het bereiken dan wel verhogen van klanttevredenheid in de uitvoering van onze werkzaamheden kunnen verstoren en op welke wijze wij met behulp van adequate beheersmaatregelen dit borgen.

Het blijven voldoen aan de uitstekende uitvoering van onze dienstverlening wordt mede gerealiseerd door:

  • Consequente aandacht voor de eisen en verwachtingen van relevante belanghebbenden, in het bijzonder van onze opdrachtgevers;
  • Het vaststellen van kansen voor verbetering en waar vereist beheersmaatregelen te selecteren en deze in te voeren;
  • De bewaking en beheersing van de uitvoering van de dienst alsmede het verstrekken van de juiste middelen (vakbekwaam personeel en moderne middelen);
  • Het uitvoeren van periodieke metingen op relevante kwalitatieve meetpunten.

Het beleid is mede gericht op het aantoonbaar maken van een beheerste controle op alle processen, welke te maken hebben met de uitvoering van de dienstverlening – het leveren van producten en/of diensten, die voldoen aan de eisen van onze relevante belanghebbenden (interne / externe) naast de naleving van - van toepassing zijnde wet- en regelgeving / wettelijke eisen.

Van alle medewerkers wordt een actieve bijdrage gevraagd aan de verwezenlijking van dit kwaliteitsbeleid door een positieve inzet, dat gericht is op systematische verbetering van kwaliteit en het consequent verhogen van de klanttevredenheid.

 

Certificeringen

ISO 9001:2015 Logo
ISO 9001:2015
GMP+ 2020 OO & TVWE Logo
GMP+ 2020 OO & TVWE
SKAL Bio controle Logo
SKAL Bio controle
TAPA TSR1 2020 Logo
TAPA TSR1 2020